Autor Tema: La web  (Llegit 49 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Ramon

• Boira
  • *
  • Missatges: 6
    • Veure Perfil
    • El temps a Mataró
La web
« el: Novembre 06, 2018, 11:21:43 am »
Jo sols voldria fer una observació sobre la web, no se si es el lloc oportú,.............
No se si pot ser una millora, pero depenent de la configuració de la pantalla o pc i la mida de la mateixa, trobu que es una mica dificil
fer corre les diferentes estacions fins trobar una en concret o la teva, ja que de vegades queda amagada la fletxa al cabdevall de la pantalla i quand le fas corre , a d'alt no veus el nom de la mateixa......................no se si m'explico  :o
Portser,.......... tan per aixó, com per a mes visibilitat de que tenim moltes estacions,  Pper al que entra per primera vegada, podria estar la fletxa tan a la part de d'alt o com a baix (per exemple) i potser una mica mes grans o que es veigi més, així de cop ja veus que existeix un cursor per fer corre.
Es una idea............. :-\
També es podria posar un cartell  "SI QUIERE VER MAS ESTACIONES, PULSE EL CURSOR".............es broma  ;D ;D
« Darrera modificació: Novembre 06, 2018, 12:36:26 pm per Ramon »

Desconnectat Alvar

• Boira
  • *
  • Missatges: 8
  • Indicatiu: EB3DHP
    • Veure Perfil
    • Pàgina Personal Alvar
Re:La web
« Respondre #1 el: Novembre 08, 2018, 12:00:53 am »
A mi també em passa igual, quan vaig al cursor de sota per desplaçar-me per les estacions no veig el nom de les estacions, i si miro el nom de les estacions, no veig el cursor.
Crec que si es pogués posar un cursor a dalt, aniria molt bé.

També estaria bé que a la web de les estacions, hi hagués un enllaç al Fòrum CMI
« Darrera modificació: Novembre 08, 2018, 12:04:36 am per Alvar »

Desconnectat Meteocasserres

• Boira
  • *
  • Missatges: 4
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: Novembre 08, 2018, 06:18:05 pm »
Mireu de posar el zoom de pantalla a 75%

Desconnectat Victor CMI

• CatalunyaMeteoInfo.cat
  • Administrador
  • Boira
  • *
  • Missatges: 24
  • CatalunyaMeteoInfo - GRUP CMI
    • Veure Perfil
    • CatalunyaMeteoInfo.cat
« Respondre #3 el: Novembre 08, 2018, 09:05:02 pm »
Bones,

Amb Safari / IOS no tinc aquest problema. Puc fer lliscar les estacion posant el dit sobre elles. Amb els altres navegadors surt la barra en la part inferior. Miraré en la pròxima versió de reconduir-ho. Prenc nota !!!

Salutacions

GRUP CMI
Xarxa d'estacions catalanes Davis, Oregon, Watson, Forggit i PCE.

Oferint dades des del Maresme.